Kasih luas

4:48 AM

Assalamualaikum


Bicara tentang kehidupan. Banyak mana tak pernah khatam. Sejauh mana berjalan. Kalau tak cuba untuk belajar. Manakan mampu tgk setiap halangan sebagai pengajaran?

Manusia mana pernah lari dari kesilapan. Jadi kalau terkadang ada juga tersilap langkah. tersilap cakap. 

Mencari kekuatan sebenarnya tak semestinya melalui jiwa manusia lain. Kadang kalau kuatkan hati, selami diri. Percaya dengan Allah. InshaAllah semuanya kau lalui dengan mudah. Dalam perut sorang. So tiada alasan untuk cipta kesunyian tiada orang teman.

Alhamdulillah Allah masih bagi rasa tenang kadang aku fikir cuma buat insan yang sempurna kehidupan. Ada hati hati yang berkongsi berkasih sayang. Kira aku silap. Sebenarnya lebih bersyukur bila hati Allah bagi ini hanya menjadi milik sorang. Rasa bahagia tak semesti datang dari cinta bertandang. kadang bila keseorang kau ada masa banyak untuk fikir kehidupan. kau belajar. ada masih kau tercicir dari landasan. kau cepat sedar. itulah rahmat aku kira buat diri aku. menipu kalau tak rasa untuk kasih syg. tapi cukup hanya Allah yang paham. moga moga rasa ini dimakbulkan dengan rahmat. moga cita ini diberkati hingga ke syurga. moga cinta diberi menjadi halal terus membimbing aku ke syurga Allah yang tidak ternilai. Moga aku terus diberi nikmat kehidupan ini. Alhamdulillah



You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images