selimut tertangga

Assalamualaikum



Kali ke seribu. kali ke sejuta
kira berapa banyak kali
tetap juga tak bergerak dari kenyataan sebenar
pahit juga nak telan tapi masih tak berganjak
yang sebenarnya hati tak redha
tak belajar terima
hish senang cerita dah suka
dah angau
dah koya
dah segala apa kat hati mata hanya dia
dosa betul rasanya
puas aku buang rasa
tetap terus utuh bersama mimpi mimpi dia sentiasa ada
realitinya aku bagai mengejar bayangan 
yang saban hari mahu lari
yang saban hari sebenarnya mahu lari
dengan harapan Allah buka pintu hati
pintu hati sape? haha masih berharap konon mimpi boleh jadi kenyataan
walau tahu hakikat sebenarnya
'mana mungkinn selimut tertangga...'
oh macam mana kau boleh ade dekat hati aku ni vander? tahu tak aku rindu????
penat sungguh angau perkara yang tak mungkin jadi magic dalam hidup
memang tak akan pernah
tapi sungguh selagi hati ni tak berganjak
aci tak acah acah nampak je?
jangan lari jangan pergi 
muncullah realiti seperti mimpi
moga terubat seksa kerinduan
susah nak gapai tapi sekurang kurangnya
boleh kurangkan angau
hahahah. 


Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images