im birthday girl.

Assalamualaikum

Alhamdulillah. officially reach age 22 with the permission of Allah. I will not ask for more cause even until now Allah never stops giving. for all the blessings and all the boon. family friends.may i will grow up as a good muslim. good daughter. good in person of course. and inshaAllah becoming good wife and good mother. haha. eh thanks for all wisher and all the du'a. 



Nak cakap terharuuu 😭😭😭😭
speechless giler ! thanks korang 💋💋💋

selimut tertangga

Assalamualaikum



Kali ke seribu. kali ke sejuta
kira berapa banyak kali
tetap juga tak bergerak dari kenyataan sebenar
pahit juga nak telan tapi masih tak berganjak
yang sebenarnya hati tak redha
tak belajar terima
hish senang cerita dah suka
dah angau
dah koya
dah segala apa kat hati mata hanya dia
dosa betul rasanya
puas aku buang rasa
tetap terus utuh bersama mimpi mimpi dia sentiasa ada
realitinya aku bagai mengejar bayangan 
yang saban hari mahu lari
yang saban hari sebenarnya mahu lari
dengan harapan Allah buka pintu hati
pintu hati sape? haha masih berharap konon mimpi boleh jadi kenyataan
walau tahu hakikat sebenarnya
'mana mungkinn selimut tertangga...'
oh macam mana kau boleh ade dekat hati aku ni vander? tahu tak aku rindu????
penat sungguh angau perkara yang tak mungkin jadi magic dalam hidup
memang tak akan pernah
tapi sungguh selagi hati ni tak berganjak
aci tak acah acah nampak je?
jangan lari jangan pergi 
muncullah realiti seperti mimpi
moga terubat seksa kerinduan
susah nak gapai tapi sekurang kurangnya
boleh kurangkan angau
hahahah. 


cuba

Assalamualaikum

Pujuk hati. Ia sementara. 
Terkadang mungkin letih tapi berjuta keletihan orang kepada kau
Itulah harap harap hati sentiasa kekal bersabar
Takut takut dituduh itu ini
Takut tercakap tersalah sangka
Entah lah sebenarnya dah letih
Tahu ia perasaan seketika
Tapi itulah nak cakap aku tetap manusia
Cuba jadi manusia penuh dengan rasa positif. Cuba
Apa pun sebenarnya kuncinya adalah cuba.
Ingat segala berlaku di atas muka bumi ini adalah kehendak dan dengan izin Allah
Selagi kau rasa hati itu tak tahan, doa mudah mudahan ia tenang
Cuba. 
Entah harap Allah perkenankan doa ini. Supaya hati sempat bertahan habis waktunya..

wordless

Assalamualaikum


Banyak di kenang. banyak kau merungut
dalam diam kau menulis segala bayang
sebenarnya kau cuma ego
ego akan segala hal
sakit kadang buat kau berfikir dengan waras
Tidaklah untungnya saat gembira menerjah fikiran?


Rindu rindu. I miss. vander ❤️

serasi

Assalamualaikum


Puas toreh kau biar. Puas biar kau cari
Kadang aku nampak biasa, kala ade berbisa. Rasa ade gundah
Banyak bersabar. bukan serasi tetapi memaksa hati. Sebenarnya ia mengajar kau erti sabar atau sebenarnya itu untuk bagi kau rasa sakit. Tidaklah semua mampu membuat kau sakit atau hanya kau bermaharaja lela. hidup mane pernah  puas. tak pernah tahu erti lelah. ada masa aku sebak. ada masa aku fikir. 'jalan Allah bagi lebih baik mensyukuri'
terima kasih sebab Allah bagi kekuatan hati yang sbenarnya kian mati. hmm harap Allah bg kekuatan ini sampai aku menghembuskan nafas terakhir. hadirlah orang orang yang mampu membawa aku ke syurga. mampu memberiku bahagia. dan mampu memimpinku dalam sabar dan iman. Alhamdulillah 


Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images