angau meroyan

7:55 AM

Assalamualaikum



Bila seni buat aku termimpi
Dikala malam siang wajah muncul tanpa permisi
Aku makin kabut lari dari hati
Terpesong diri ,merana jiwa
Tangan mengukir ,aku tersenyum bahagia
Gila bukan ? 
Sungguh hari hari ku makin menggila .Gila si penseni buat aku ternanti
Buat aku meroyan rasa nak mati


I love art so much as well as i love you .Haha .
Dari dulu aku suka seni yang unik
And sampaikan kawan rapat especially farah tahu minat aku ke arah tu even tangan aku pekong tak tahu lukis or apa
Haishh and aku tak pernah bosan tengok segala hasil seni .Seni ni subjektif .seni melukis ,seni lagu .But everything about seni ,aku suka .
Minat ke arah tu ,well sem ni pulak ada subject drawing .hmm .
Lagi makin bertambah cintakan seni
See ? ayat penuh bermakna trun ke hati .
Tapi serius aku suka seni since sekolah menengah .
Tapi takde plak menghafal nama nama orang menghasilkqn seni ni
Cuma yela sejak kebelakangan ni ,obses dengan seni .
Haha .makna tersirat disebalik tersembunyi .
Arghh angau ! kbye !


Apple yg tiap2 minggu buat ,ni la hasil paling okay aku rase .tahu tak okay .tp kire okay la dr tangan pekong tiada seni dr aku ni .haha

You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images