bila aku berbicara

4:45 AM

Assalamualaikum


Duhai hati .tenanglah gundah ini
Ini balasan dunia .mungkin hari ini kau berduka .Insyallah esok esok kau bergembira
Duhai hati . tahu kau tak kuat laluinya
Tapi ape kau mampu ?
Duhai hati ini .sembuhlah .Bersabarlah .
Semalam kau boleh berketawa .tiba masa kau harus berduka lara
Jangan dilayan sakit ini .kelak kau binasa
Duhai diri .kau tak pernah sempurna
Banyakkan diri bertakwa .Insyallah kau mencuba
Duhai aku .kawal lah ia sejenak
Kawallah diri dan hati
Makin payah untuk kau bermuhasabah ,makin kau merasa musibah
Ini lah segala balasan diri .Ya betul aku redha
Terima kasih atas pengajaran hari ini
Untuk diri lebih diperbaiki
Kalau aku tak kuat ,kuatkanlah hati sekeliling ini
Agar lepas untuk mereka menguatkan aku
Sekali lagi .aku berbicara .Aku tak sempurna
Aku banyak cacat cela .
Berapa banyak harus aku pesan pada diri
'kau tak sempurna ,kau tak akan pernah sebab kau manusia biasa .'
Maaf untuk setiap kata kata .Maaf kalau aku berbicara
Selamat malam

You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images