Ada

6:04 PM

Assalamualaikum

Jangan dicakap Allah ada kalau diri sendiri tidak pernah sedar
Aku yang tidak pernah sedar akan kelalaian ini
Jangan diminta petunjuk jikalau hari tidak ikhlas mahu menerimanya
Aku yang saban hari ...
Susah diungkap kerana aku tak mampu
Jangan risau Allah ada dan Allah tahu tugas dia
Jangan risau kalau kalau Allah tak tunjuk kebenaran
Kerana ia sedang tunjukkan itu ini
Balasan itu sudah diterima ,jangan pernah risau
Balasan atas perbuatan aku .
Jangan pernah membalas perbuatan aku ,jika kau mengharapkan pembalasannya dari Allah
Ya aku sedang melaluinya .jangan pernah risau
Allah tahu tugas die .Jangan pertikaikan
Kalau dirimu teraniaya dengan perbuatan ku .Allah tahu
Tahu untuk membalas nya kepada aku kerana Allah itu ada
Dan untuk perbuatanku Allah tahu niat ku
Sama sama kita cuba selami kerana aku manusia biasa
Terima kasih .Maaf dan Alhamdulillah :)

You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images