imperfect

5:12 AM


Assalamualaikum

Just update after back from icity with housie .
Kadang kadang tahu diri ni selalu banyak salah 
Tapi saja nak tunjuk hebat and tak akan mengaku kalah
Even around aku rasa macam aku ni bajet bagus .Ikut kepale sendiri
But actually inside me i know thats my bad
Seberapa banyak kesalahan or kesilapan thats comes from me .I will not admit it .
Entah .Tunding jari kat orang lain ,tunjuk bagus .Orang akan menyampah .
And point tu ,see ? thats what i want
Bodo kan ?Sorry dear friends .Sometimes my words buat orang terasa .
Sometimes buat orang sakit hati .Sorry for not say sorry and still nampak diri betul .
Manusia tak sempurna ,and aku banyak kelemahan
So one of that is yang ni .Aku jenis tak suka mengaku salah tu datang dari aku even i know that is comes from me .
Aku still akan depends or backup kesalahan aku smpai buat orang sakit hati
I know my bad but i'm still in this way .
Haishhhh real shafika suhaimi .Kejam sungguh .
Sorry sorry .Sorry just terluah dalam hati actually even i pretend that i'm good .
What goes around is comes around .So aku akan jugak terime nasib yang same
I just believe of the karma .
More i make others hurt ,more me get hurt .
HUUUUUUU~


Hari hari tengok pic ni ,tenang hati .Wallpaper hp ,lappy smua ni .
Serius hari2 jerit berdoa nak anak cmni .Comel super duperr .
Cool gile anak comel gini .


You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images