JUJUR

Assalamualaikum

Aku memang tak berani nak berhadapan dengan kenyataan.
Sebab kadang kadang kenyataan tu penipuan.
Ya.Pengajaran lalu banyak mengajar aku.
Pengecut adalah benda bodoh
Baik jadi kental.Pentingkan diri sendiri
Dengan ini je diri terselamat.Buat baik berpada pada.
Biar jahat asal selamat.
Tak perlu nak uji uji aku dengan idea terlalu bernas.
Bosan.Maaf kerana selalu lari dari persoalan.
Biarkan seribu satu persoalan.
Jawapan yang tak pernah terjawab.
Aku bukanlah pengecut.Cuma bagi aku masa nak mempercayainya.
Tapi aku susah nak percaya.
Peluang dulu pun terlepas kan?Sebab aku tahu diri aku.
Oh aku memang emosi malam ni.
BYE!


Susah kalau realiti sebab aku susah nak percaya.Maaf kepada si JUJUR.

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images