Bergayut boleh mandul??!!!


Asalamulaikum..

Semalam kawan aku call,bukan sahaja semalam.Malah hari hari kami bergayut.Macam pasangan bercinta,Nasib kau perempuan,kalau tak dah lama aku mintak kapel ngan kau.ahaha.Dan aku baru dapat satu fakta dari Naim selaku kawan a.k.a kentut busuk aku.

"Bergayut lam phone boleh mandul"

Pernah dengar?Aku first time dengar.Tak tahu sejauh mane kesahihan die.Ececece.Berpuitis ayat kau nyahhh..
Aku:Farah,aku taknak bergayut ngan kau dah sebab nanti aku mandul.Tak dapat la anak comel macam aku.*ayat nak kene pelempang* Farah:Kalau kau mandul pun,aku mandul gak la eh?ahaha

Aku kena pergi.Nak buat assignment.Rajin kan aku.Kalau makcik makcik baca nih mesti semua berebut nak buat menantu.Iyeee aku tahu memang betul kan?ahaha.
Okay chow.Sape tahu pasal fakta ni,share la.ngeee~

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images