JIWANG

1:16 AM

Assalamualaikum


Sebalik senyuman ada kesengsaraan
Sebalik kesengsaraan ada kebahagian
Sebalik semua ini ada hikmahnya

Jangan menunggu sesuatu yang belum pasti
Jangan mengharap belasan yang dan ihsan untuk dikasihi
Jangan mengharapkan peluang jika kau tak hargai

************************************************************

Ada masalah ke kalau aku jiwang?
Takdekan?
Merinduimu itu sangatlah menyakitkan
Malah lebih berbisa dari pisau yang menikam dada.
Oh ayatmu.SHIT!haha
Dah dah memang aku rindu kau.Sangat rindu.
Ramai orang kawin.Esok kita kawin ye sayang.
Apa aku melalut malam malam ni?
Okay bye.I miss you peeps!
Miss you.I MISS YOU AND I LOVE YOU!



Wajah yang penuh cahaya keimanan.Wink*HAHA

Aku tak tahu motif aku letak gamba budak gemuk perasan tahap gaban ni.
Oh tapi die ni punye satu hati.Hati yang baik.
Well.Die tak cakap.Aku yang cakap.Baik kan die?

You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images