Bengis ke?

12:09 AM

Assalamualaikum


Aku ni bukan ganas mana pun.cakap je ganas.Lam hati ade taman.Kalau pensil jatuh boleh nagis.Oh serius tak tipu sebab aku pernah menangis kerana pensil.Bodo kan?
Moral of the story serius aku ni bukan lah ganas ke ape.
Mana taknya.Orang selalu je cakap aku ni kalau ngan pakwe macam mana?
Well.seriuslah takde pakwe sekarang ni.Sebab takde pakej.
Tak cantik,tak cun,takde ape ape.Perangai pun tak elok mane.
Oh.Down lah.Orang yang kenal bertahun tahun dengan aku pun tak dpt ramal aku.
Aku memang susah diramal.Angin tak tentu arah.
Cakap macam nak gaduh.Emo tak tentu pasal.
Time happy.Dunia ni macam milik aku sorang.
Cakap pasal kalau aku.Aku ni memang akan selalu menyakitkan orang.
Siapa yang tak tahan ngan aku.Aku takleh watpe.
Oh.dah try banyak kali.Tapi nilah aku.
Kalau aku dengan someone special.Orang tu je dapat tahu macam mana aku.
BAHAHAHA.Jiwang kan?
Tapi tak dinafikan aku ni memang banyak menyakitkan hati.
Oh susah lah.Please la bertahan.Teringat kisah kisah dulu.
Rindu dekat sorang member sepupu aku ni.
Serius baik.Tapi aku memang tak pernah nak hargai apa depan mata.
Aku memang suke orang yang tak menghargai aku.
Pelik kan?
End of the stories.Aku bukan lah seorang yang ganas sangat.
Cakap aku yang kasar tuh sekadar sesuke hati.
Takde maksud ape.Untuk sape2 yang tanye.

"Macam mana la pakwe or suami kau nanti kalau dengan kau?"

Ni ha lagu jiwa aku.Ngeee~





You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images