RAYA

11:56 AM

Asalamualaikum

Yeahhh.mood raye.sabtu balik!yahoo.Kamonn la ika.Orang lain dah balik.
Kau baru nak kecoh.OK fine!!
Nak raya ngan kau boleh tak?
Bahahaha.Klau lah aku mampu berkata kata.
Selama ni?kau bukan berkata ke?Aku hanya mampu berbicara.
Dushhhh!MEREPEK a.k.a nounsense.

Untuk kengkawan :

Selamat hari Raya.Maaf zahir batin.Halalkan segalanya.
Ampun maaf dipinta kalau ada terkasar bahasa.Mana mana tak kena.
If aku kasar kasar tu means aku sayang you all.SERIOUSLY!
Aku akan bergaduh,bertengkar,cakap lepas bila aku dah selesa ngan die.
Means perasaan terasa hati ngan aku ni adalah perasaan elok.
Well done,Good job!AHAHA.
Kau segalanya lah kawan.
Sekali berkawan selamanya lam hati aku.
Sekali bertaik dengan aku selamanya bertaik ngan kau.
Itulah aku.Bukan sempurna.
This message is for all those know me especially
SK.TERUNTUM CREW
SMK.TANJUNG LUMPUR CREW
SMK.SUNGAI SOI CREW
SMT SULTAN AHMAD SHAH
SMT PELINDUNG
UNIKL MIIT

p/s:kalau ade sebarang kemusykilan.bolehlah terus bertanya kepada saya.BAHAHA

You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images