ANGAUUU!

6:01 PM

Assalamualaikum..

TERBAIKKK!Dah angau semua terbaik kan?Sumpah cair kau senyum tadi.Tapi kawan aku cakap.Aku ni,mana yang tak cair kalau jantan semua.Gedik kan aku?
Bile dah angau,amek kau.Rase nak tulis pasal die 24 jam.Nak luah kat sesape kan takut nyampah.Tulis sini pun memang comfirm orang nyampah tapi sape suh bace.Wakaka.

Kemain lagi eh kau,sengih sengih cam kerang busuk.Walau aku tahu kau tak sengih kat aku tapi aku dapat rasakan kau sengih untuk aku je.AHAHA.*ayat perasan tahap gaban*
Bila kau senyum je,nak je aku penampo laju laju.Apehal kau nak wat aku caer lagi?
Nak gugat aku je tahu.Cehhh.Tibe tibe hangin tak tentu pasal.

Bile dah angau ni,sindrom pun ade gak kadang kadang.Kau ni kenapa lah COOL sangat eh?
Tension weiii!Aku ni plak dah macam orang gile hari hari nak rindu kau.Kau ingat kau HEBAT sangat?Dah jadi tetibe aku emo.

Okay.Esok jumpa lagi erk MR.COOL.
macan MR.COOL nak jumpa kau SHAFIKA SUHAIMI oiii..
AHahaha..



gamba takde kaitan pun tapi aku rasa gambar ni COOL.AHAHA!

You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images