Kelantan Vs Negro

8:45 PM

Assalamualaikum..

Hahahaha.Tiba tiba plak aku ni?Gila?Aku nak amik mood tulis yang happy.Kang tersasul tulis yang sedih sedih.Letih la sedih hari hari.Takde gak kegembiraan di sebalik kesedihan tu.Coming soon kut.Congratulation untuk diri aku sendiri (memandang takde sape nak congrat kat aku) sebab berjaya membuat first presentation aku cakap omputih.Aku ni memang fail kalau omputih ni.So tadi cam okay la walaupun banyak kali budak budak ni gelak aku cakap omputih.Maklumlah terlalu pure.Lega gile dah abes present.Dan congrat gak untuk aku sebab berjaya menjawab soalan kuiz add math dengan membiarkan kertas soalan kuiz itu bersih dan licin tanpa gangguan mana mana dakwat.Tahniah seribu kali tahniah kerana anda blurr sebab anda terlalu banyak study.Dan tahniah untuk anda yang membaca entri sini sebab terpaksa membaca bebelan bebelan aku ni.Baru mukadimahh bro.Lex luuu...

Okay tadi seperti biasa pelajar cemerlang macam aku ni akan gi library.Well,hari hari aku gi library.*Muka bangga dapat tido lam library* Thanks untuk dua budak lelaki kelantan yang membuatkan aku gelak.Yeee inilah aku nak cerita sal dorang.Memang tahap gaban kelakar kalau korang duk tempat aku.Perbualan antara dua budak laki kelantan dan seorang negro perempuan.Mungkin classmate group kut.Ntahlah..Ikuti perbualan mereka.

Mamat A:Weyhh.nate speaking la doe.Aku malas nok kecek matsalleh ni.Kang negro ni kejut kang!

Mamat B:Demo royak jelah gapo.Kawe susoh gak nak kecek.Hok si madam ni,ngok gok suh kito saing nge negro.Susoh la gini.Guane la.Hok negro ni dok tergedik gedik pande aku ni gapo?Nok kene tang?

Mamat A:Bodo mu ni.Dok pasal negro ni kecik hati dengor mu kecek gitu.Mu ni.Soba jelah.Nok wat guane?


Mamat B:Ombohhhh mu kecek supo dio pehe kito kecek?Dio dok pehenyo.Mu riso bakpo?

Negro:So,what should we do now?Did madam give our group assignment?Really don't understand.
*Ni aku agak agak je die cakap gitu sebab aku pun tak brape dengar and faham*


Mamat B:lesa mu.Nok jawab gapo ni?Aduhhh..Yes,me too don't understand.We should do assignment kot.Weyh "kot" bahase matsalleh gapo?

Mamat A:Kotssss.Mu syakdu sikit letok je "s" belake tu.Kawe pun dok pehe mane gop.

Negro:Sorry?Can you explain how to do?

Mamat A:You just do it.We just relax.Hahahahaha

Mamat B:Hahahahaha


Aku:Hahahahahahahahahahaah.Wakakakakakaak.Kerassss perutttt!


Mamat A:Hahahaha.Bodo mu.Hahahaha


Negro:Blurrrr..
*Muka macam takde perasaan*



Aku terus blah ke tandas.Tak tahan.Sampai sakit perut aku gelok.Tak tahu la guane jadi lepas tu.Dorang nie kelantan pun ada.Terengganu pun ada.Tapi serius takleh bla.Aku yang tengah online fb.Jadi tak focus.Dok dengar dorang cakap.Masa tu kul 11 lebih.Tak ramai mana kat library.Negro perempuan tu tol tol sebelah aku.Yang lelaki kelantan tu cakap kuat.Yang pelik,camne dorang boleh jadi group?Kesianlah negro tu.K la gua chow dulu.Mahu buat assignment.*koya assignment*


Nota siku:Thanks kat mu dua ekor sebab wat aku kerass perut.Lama dah rasa tak gelak dengar orang wat lawak.


You Might Also Like

8 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images