AJL?Hostel?

1:36 PM

Assalamualaikum..

Wah bagus ye semua orang update pasal ajl.Aku?takkan update pasal tu.Pls lah.Hampir 99% kut update pasal mende yang sama.Aku takkan update mende sama.*ayat nak kene pelempang*
ahaha.Hakikat yang nyata padahal aku duk hostel.Omg,aku takleh tengok k.Sangat sedih,actually tak sedih sangat berbanding kena stay sorang kat asrama ni.Sangat sedih sampai hampir mengeluarkan air mata kuning.Serius tipu.Sekarang ni aku ade kat library unikl,update mende alah nie.Nada bangga sedimit kedengaran.*ciss..konon!*
Apa cer ajl korang?aku dengar mawi menang?Ehh..mawi masuk ajl ke?Ana rafali eh?Sumpah tak sangka.Aku nak pelita menang.Tak kira. A.P.I tetap pemenang dihati aku.*Hati kau ape aku kesah?*Sumpah bosan tahap dewa la kat unikl nie.Takde geng.Aku kawan ngan diri aku sorang je kut.Very independent.Yang penting,aku tak nages macam dulu okay.Ahahaha.
Plsss korang doakan aku berjaya kat sini.Biar aku happy.Jadi cerdik kat sini.




tgk jadual aku.Memang comfirm lepas nie cerdik kan?kuang kuang..ski perasan la kau.




muke gemuk gedabok besau nie cam tuan die wajib bubuh.Nak bagitau yang pelajar yang baik adalah pelajar yang gi library cam aku.Ahahaha.
Serius betul sebab kau tengok belakang aku.Ada orang?
Nampak sangat aku je yang berkaliber citu.
*ayat nak kene penyepak*

Byeeee...


*Mood cam bangang je rase sebab rindu kuantan*


You Might Also Like

6 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images