you are my loved

9:29 PM

You that i called love
Give me a sense of
inspired me to be happy
until i feel so beautiful
Love yourself
Have you
Until the end of last with you


Berpuisi kau harini cik ika.Bukan puisi okey,tu lagu.Aku suka bait bait ayat tu.Ntah la,tujukan untuk diri aku.Yang bercinta dengan diri sendiri.Ahaha.Berangan la kau sampai tua nak dapat dia.Ishhh..Serius kau cinta terakhir aku!*jiwang kan aku?*bahaha..pedulikan semua nie.Nie ayat aku mengarut,nak merapu.Patot aku tukar,ni bukan blog tapi ini merapu.kan?kan?

Sorry if i am not perfect
when happy began to start

if confidence came to feel
coated with a lofe and honestly
silent,quiet..I love you!




psstttt..silent does mean i forget you.Its not easy :)

You Might Also Like

2 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images