Toilet Vs Discount

1:58 AM

Assalamualaikum....



Be there
beauty

Destroy
your immortal

I have memories of a natural
Love that cheated
Behavioral sin
Fantasy
Deceive you


Alahai rindu belog kesayangan aku nie.(koya lovely kan?)..Padahal hari hari aku jenguk,nak tengok ada tak follower baru.Memang koya femes.Ahaha.Al
hamdullilah,ada la kan?walaupun belog aku yang ngoii nie tak diupdate.Pemalasnye lah aku ni.


Ni ada satu story nak story kat korang.Yee,aku tahu memang korang taknak tahu tapi kalau dah dasar syok sorang memang..Aku lah
juara!
Kisah adik aku yang kadang kadang aku fikir memang la bodoh..
Kau bayangkanlah umur dah 15taun tapi perangai?5taun kalah..(aku?mmg matang kan?)
Haritu aku pergi tandas ngan dia.Boleh dia cakap kat makcik tandas tu..

"Masuk 2 orang takde diskaun ke?"

Tepuk dahi aku dengar soalan dia.Bayangkan sorang 30 sen.Dua orang 60 se
n.Suh diskaun lagi?
Aku nak gelak pun ada.Dunia dunia.Tandas pun boleh mintak diskaun.Kalau aku jadi makcik tu.Nak je aku jawab.

"Kencing separuh jela adik,sebab makcik bagi diskaun"

Ni kalau aku jadi makcik jamban tu.Tapi memang tak leh nla.Akhirnya makcik tu bagi masuk dengan harga 50 sen.Diskaun 10 sen.Bagus tak kami?





You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images