Oh Kuantan!

11:09 PM

Assalamualaikum...


Sangat sedih rasanya tatkala memikirkan hari esok..Ceewahhh kau ika.Esok hari ape aku nak sedih sangat?Sebenarnya esok aku bakal ke overseas kat korea.Goodluck to me.(Muke terkembang kmbang bangga).Dushhhhhh!Sedarlah dari mimpi wahai cik ika.Korea?Arghhhh..ok.Aku tipu je.Esok aku bakal meninggalkan rumah aku yang cantik dek bersepah.Yang paling aku rindu bilik aku.Walaupun kau bersepah bilik sebab penghuni bilik mu yang pemalas,ketahuilah betapa berat aku nak meninggalkan mu setelah 7 tahun kita bersama.(sambil menagis teresak esak memandang keindahan bilik yang tak nampak rupa bilik).Serius aku rindu kat bantal bantal aku yang ditinggal.Hanya dua aku mampu bawa bersama aku.Yang lain,tinggallah kau.Aku akan merindui malam malam ku bersama mu.Esok aku nak gi klang dah.Awal kan?tapi atas sebab sebab tertentu terpaksa berlepas awal.Kalau ikutkan ni bukan first time aku duk asrama.Tapi ni first time aku bakal tinggal kat asrama?aikk?Tak sama?
Yeee...Memang tak sama.Dulu kat teknik rompin aku duk 8 bulan je kut.Tu pun berontak nak balik rumah.Akhirnya bila dapat pindah Kuantan,selok rabok muka nak duk Kuantan.Aku bukan apa aku ni sayang Kuantan.Bagus kan aku?Cekal dan tabah.(ada kaitan ke?)
First sekali aku fikir,macam mana la hidup aku kat unikl tu nanti?Mana tahu tak serasi ngan jiwa.Yela aku sayangkan Kuantan!


*********************************************************************************

Untuk kawan aku Mira and Safura yang sedang berorientasi di Uitm jengka dan Uitm Melaka..
GOODLUCK DEAR!

For farah,bukan salah kami.Rezeki kami mungkin disini(dengan nada perli)ahaha..
SORRY DEAR,GOODLUCK TOO!






You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images