love is like glass

5:07 PM



Love is like glass
get glass for a drink
nice to see.
once broken,consider sold.


****************************************************************************

cissss..kau ika..memang teror wat ayat.bahasa inggeris pun kau teror(angkat bakul)
takbleh bla..tapi memang teror.kau ada?bahahaha..
ayat nie diilhamkan oleh aku ngan minah senget bawah nie



korang rasa ayat nie tak betul ke?
korang silap besar la.
memang ayat paling betul kalau cerita pasal cinta nie..
wahhhh..jiwangnya aku..memang berseni la kan?(podahhhhh...minah perasan?)
cuba korang perhatikan pada ayat aku..
apa yang salah?
memang ishhhh..kalau mat salleh tengok..memang kagum.dan akan mengangguk2 senyum..
ok..tipu tu!huhu..
bila difikir..memang cinta macam gelas..
nak minum air kena la gunakan gelas..
abes nak guna apa?tadah tangan?bolah gak..
aku biase wat gak..ahahaa..tipu lagi!
bagi aku nie cinta terlalu subjektif la.
ayat tu bukan aku saja2 reka..
tapi ada makna..
nak terang banyak pun tak guna baii..orang berseni cam aku je,faham..bahahhaa..
sekali lagi ika bngga diri dengan idung terkembang2..wahhh..
ok la..aku terang..
aku anggap cinta tu macam gelas..
memang la cantik..
*ayat nie cam biase kau tengok kat kedai kaca gak*
tapi kalau pecah..dianggap jual.
so i mean,kalau kau terlepas cinta tu..
just redha dia pergi..
mende dah berlaku kan?
betul tak?kalau tak betul tepuk dahi kau sendiri erk..
huhu..
bayangkan kalau kau terlanggar kaca yang cantik-cantik..
kalau dah pecah?ganti rugi je lah.
anngap beli jelah kan..walaupun kau tak dapat memiliki.
dah takleh wat ape2..
tulah maksud aku..
#kau memang pandai cakap je ika,kau boleh ke?#
ok la..selamat beramal dan renung2 kan lah..ahaha
*gaya tak dr izzi?*
blah la kau ika..memang la buat orang menyampah.
blah..blah...
dushhhhhhh!!!





*sedang berbangga menulis entri ini kerana jeles tengok orang lain selalu update*



~sekian dari profesor cinta,shafika suhaimi~

You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images