SELAMAT HARI RAYA

5:06 PM

Di pagi raya.mak aku kejut aku bagai nak rak.nak pecah pintu.tu semua mak aku cakap.
propaganda semata-mata.aku tak dengar pun..aikkkksss..
ermmmm..jam menunjukkan pukul 8.34..aku bangun.semua orang dah takde.
arghhhhhh...geram,semalam aku tidur kul 3 lebih..dah lewat bangun.
aku call ayah aku..

aku:aboh...ade mane?bakpe dok kejut ika tido

aboh:uhh..orang kejut cam orang gile.mu tu tido ma
mpus

aku:dok dengor pun(dengan penuh tak rase bersalah)..doh guan
e nie?dok raye r ika?

aboh:nanti aboh amik mase nok gi tengok orang sembelih lembu.mu siap2 la..takyoh nok guling2 atas katil cam lembu(dok pasal).gi siap siap..

aku:ohh..ok.siap lame doh(padahal baru bangu
n tido)

aboh:nawok mu..

*talian ditamatkan begitu sahaja*


dalam pukul 9 lebih ayah aku amik aku..terus ke surau.ade 5 ekor lembu selamat dikorbankan..
aku sampai je..dah kene lapah isi.terkilan tak dapat tengok lembu kene sembelih..
huhu..memang pening la bau darah lembu..hamis!







gamba di atas bukan mangsa korban.

# terkilan la sbb tak dapat tangkap gamba masa sembelih..
tanak tangkap gamba dekat2 sebab tak tahan bau.nak pengsan!
*ingat nak jadi doktor*














You Might Also Like

8 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images