R O M E A

3:34 AM

mcm bgus je title tu..ahaha..ntah la..smalm last aku keje.and now aku akan free tapi sangat merindui suasana keje walaupun kadang2 cam bangang je gaduh ngan budak2 keje.pengalaman keje bnyak mengajar aku.cih wahhh..jam dah kul 3.37 pagi.mmg susah lah aku nak tido memandangkan dah biasa keje malam,tido plak lepas subuh.kalau masa nie mmg aku tengah duk bergalok lagi ngn set2 nie..rindu gile kat korang.baru sehari.
ingatkan nak download muke sekor2 yang perangai ntah ape2..yang huru hara..tapi aku akan download nanti.sorry.macam sangat merepek entri nie.dah dah dah stop stop ika.pergi tido.jangan nak menyemak kat sini..blah blah blah..!



miss you every single time mr romea

I LOVE YOU

ROMEA




pssssstttt...mr.romea i suke group nie..xleh wtpe lah!ahahaha

You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images