i love them

9:40 AM



wahhh...teringat sangat kat korang.serius.tak tipu.saya ika.tipu no!ahahaha..
teringat kata2 bangla kat tempat aku keje(santai)..
sumpah teringat kat korang time dah berhenti keje.
teringat setiap detik penuh suka bersama.nak gelak pun ada.nages pun ada.
cissss..pandai plak aku menyusun kata.konon!porahhhhh...
rindu nak makan sama-sama lah.nak gosip.nak lepak.nak galok.
teringat plak.bila keluar lepas waktu keje kul 3 tu.tak lain tak bukan port kite.
kedai haji lidah atau tc..yang paling best and cool.lepak kat lorong kunyit.
memang gile sgt.teruja gile!sampaikan sejam intai gelagat nyah..awwwww!
memang tak leh miss la akan ke tempat tu..abang mie..u are very cool even umur dah 46.
wow!love you lah..ahahaha..
memang kelakar bile difikir balik..siap port kete elok2..view yg pling mantap nak tengok depa2 nie semua.aisehhhhh..rindu gile!
time lepak ngan korang.aku rase dunia nie macam indah.rindu nak lepak lam surau masa magrib.selok nak gi surau.bukan semayang.tapi masa tu lah nak gosip.ahaha..
k.num...oh..kakak sporting.thanks a lot.dia banyak sokong aku waktu aku penuh dugaan..
kak ani..kakak yang comei garang..ishhh..geram!
aku sayang die gak..selalu lepak ngan die.mmg best la..
yg pling cool..nor..kacip utama..umur same..tapi nor nie dah ade anak..cumei..
aku sayang gile die..teman bergalok aku..
memang kecoh santai adenye kami berdua..ceeewahhh!
tak macam mak orang..mmg cun!hihi..
rindu la kat kau nyahhhh..tak tahan mak..awwww!
ishhh..banyak kenangan..
kalau cerita sal aku ngan nor..memang tak abis..
memang gile!
teringat time malam2 akan layan lagu club..dengan berjoget sakan.
mmg tak tahu malu..ahaha
langsung tak pernah pedulikan orang sekeliling..
yang kita tahu.janji kita happy..
memang best la bile lepak ngn kau..uhhh!
nuar..membe sekepala..mmg best.
sayang kau jugak.huhu
ika..ika...ika
stop stop nak beremosi...jangan nak perasan sorang2..ahaha!



Love you all sayang..damn!miss you..

You Might Also Like

3 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images