Bila aku dah mula mengarut..!

9:09 PM





Hujan turun dengan lebatnya pada malam ini.kedengaran katil serta bantal bantal ku menyeru namaku.oh..aku terpesona.langkahku terus ke bilik ingin menyahut seruan mereka2.
terlihat laptopku terbaring di atas katilku bersama bantal bantalku yang empuk.
tanganku turut terpukau dengan keindahan laptopku lalu menekan on.
oh..diriku sudah berjanji.malam ini aku tidak akan membuka laptopku.
namun,semua bukan salahku.semuanya kerana godaan mereka.
jariku memainkan peranan penting dalam hal ini.
aku tidak mampu berbuat buat apa2 melainkan tersenyum.
alam fantasia ku akan bermula..
oh..tidak..aku telah menulis ini didalam blog kuh..
kuang kuang kuang....!

*****************************************************************************
agak agaknya boleh tak aku ganti norhayati ibrahim.penulis novel tu.
aku nie macam ade bakat lah*angkat bakul dengan muka bangga*
ishhh..memang meluat ika nie..arghhhh dengki lah tu!
dah dah..jangan gaduh sebab aku..!




aku memang seorang yang gile akan novel.
mak aku tu dah belebel setiap kali aku beli.dia cakap bazir duit.
memang lah.mak aku bukan tau seni cam aku..
ahahaha..(sorri ma)
*macam lah aku berseni sangat*
serius aku memang sangat kagum lah dengan penulis novel..
yelah memang syok macam real.
macam aku plak lam kisah dorang..
ececece!pirahhhh kau ika..memang kuat perasaan..
bukan perasan..amek mood orang2 tua cakap..
tak gitu pak munawer??ahaha..ada ke pak munawer baca blog aku?
ada ke orang baca..aku syok sendiri.ok lah.tak kesah..bwekkkk:)
aku ingat lagi penah satu bulan.masa tu form 3 kut.aku kumpul seratus.
nak beli novel 5biji sekaligus.
sanggup buat kad kedai buku popular(kuantan)..nak dapat diskaun.
tapi bagitau mak.senang dapat diskaun beli buku rujukan pmr..
ahahaha..padahal haram,tak pernah guna untuk buku rujukan..
bukan salah aku.*muke suci*
tapi memang takleh bla time pmr..baca sebiji novel lam masa sehari boleh abis.
masa tu hari ahad.memang sehari la aku baca.
cuba kalau aku baca buku pmr sehari..memang straight A aku dapat.
tapi bukan apa..aku taknak mak aku terkejut je tengok result aku.kang die bangga plak.heboh satu kampung..
dalam islam tak baik riak..
aku taknak mak aku dapat dosa free sebab riak
betul tak ustazah?
*konon,kalau tak cerdik tu,tak cerdik gak*


#berangan jadi penulis novel.SHAFIKA SUHAIMI#



meletup tak novel aku nanti.korang nak beli?
*************************************************************************

stoppp...stoppp..stoppp..!
orang dah naik menyampah tuh!
huhu..
ok lah aku pun nak kena tekad.taknak tido lewat malam nie.
anak solehah katakan.iikut cakap mak..*perasan*
serangkap pantun untuk anda..

malam malam bukak laptop
bukak laptop main fb ngn blog
hari hari kau main main
selamat malam

aikkk..ade kene mengena ke ngan pantun..
ahaha..biasa lah sekolah tak cerdik
pantun pun tak pandai
takpe lah anggap je kena tuh



pssttt..!aku kena belebel lah..:(


~salam~

You Might Also Like

9 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images