kau aku dan aku lagi kau lagi.....

9:04 PM

kau tak ingat ke dulu masa kecik lagi lam perut mak kau,kau cakap kau terima aku seadanya.yela kau tak ingat masa tu mak kite tersempak kat shopping complex.mase tu kau babai2 kat aku lam perut mak kau.aku nampak.tapi aku saje je berlagak.malas nak pandang.yela kau tu bukan nsem sangat.aku ni lain la cantik,akhlak terpuji(muke bngge tahap cipan).kau cakap nanti bila kau keluar dari perut mak kau,pastu bila kau dah besar kau nak kawan ngan aku.aku terime jela.kalau tak,kesian kat kau.takde sape nak kawan.baik kan aku?kau pun cakap kau nak terime aku seadanya nanti.aku sengih jela.dalam hati aku 'baik gak bendul nie'!

****************************************************************************
bila dah besar(besarlah sangat kan?)





kau yang dulu aku rase tak nsem sekarang dah jadi anak jantan yang teruna.(beto ke ayat aku?).aku nie pun cantik jugak tapi pelik semua taknak pandang.maksudnye?takpe sebab kau baik aku tak kesah la kan.kau je pandang aku dah cukup.aku bahagia ngan kau.nak2 bila kau belanje aku ais pop.walaupun seposen aku suka.sweet tak kiteorg?mesti kau yang bace jeles kan?ahaha.sampai lah satu hari kau nak kawin ngan aku.aku bangga la.tapi aku nie tak pandai masak.tak pandai nak urus rumah tangga macam orang perempuan dahulu.kau cakap takpe sebab kau kan dah berjanji nak terima aku seadanya dari dalam perut mak kau lagi.kau cakap nak kawin sampai ke tua.patotla dulu mak kau cakap kat mak aku perut dia sejuk.masa tu aku dengar jela kan.malas bagitau kau,tkot kau bangga.sekarang baru aku tahu.aku terharu kau jadi baik!(nagis gedik)



*******************************************************************************
alam perkahwinan kau ngan aku

bak kate omputih awan putih tak selalu akan putih.ha?yeke ayat aku.ok.ape2 je.kita melayari rumah tangga kita...jap2.aku pelik ni.macam mane melayari rumah ngn tangga?ingatkan internet je boleh layari.ok.watever.sambung balik.kau selalu buat aku gembira dengan kesedihan.ibarat pak arab cakap gembira dalam sedih.kau tu selalu mengungkit pasal aku.aku tak pandai masak la.apela.dulu kau cakap kau tak kesah.sekarang mula lah kau selalu belebel pastu beri plak kata-kata falsafah sampaikan aku rasa aku ni kawin ngn laki aku ke?kawin ngn dr fadilah kamsah?*confius*kau mula la wat2 ayat kau.perempuan sekarang tak macam perempuan dulu.kau pun berceramah kat aku.aku rasa macam aku tengok rancangan "wanita hari ini" je.yela kau hebat sangat.tapi takpe.aku nie perempuan baik lagi akhlak mulia(angkat bakul sendiri).aku tak kesah laki aku cakap apa.tapi asal kau nak mengungkit ha?asal dulu2 kau tak kesah.patotnye kau gi la kawin ngn perempuan baya- baya mak kau.sbb kau nak sangat perempuan macam dulu.ni ape?kau ungkit la hantaran kawin aku dopoloh ribu tapi tak dapat watpe.dulu kann aku dah bagitau aku takleh wat ape2.kau nak jugak.kau tu ape kurangnye?
nape kau tak jadi laki macam dulu?wat keje keras.nie aku nie kais pagi.makan malam.kalau ye pun kau pergilah cermin dulu diri kau kat cermin besar lam bilik kita yang baru beli kat mydin haritu.barulah nasihat aku.ni "paku dulang paku serpih,mengata orang dia yang lebih"yeke peribahasa aku?tula kau.....mana janji2 mu mahu seidup semati?
sudah..sudah!apa aku merepek nie?stop stop.jangan nak melalut bukan2.abis bahasa kau cemarkan.dah2 tulis.(kata hati aku berkata).dengkilah tu!


nota untukmu:ok.ini semua adalah karut lagi mengarut tertarut.aku tipu je k.jangan caye,jangan tiru yerk adik-adik.ahaha.aku suke bila jadi mengarut!ahakz....

You Might Also Like

2 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images