bila bicara soal cinta..

12:13 PM


bila bicara soal cinta tiada akhirnya,cinta pada keluarga.cinta pada sahabat,cinta pada yang mencintai dan yang lebih mulia cinta pada yang pada pencipta ilahi.
Cinta kurnian paling begitu indah.Begitu menusuk kalbu menikam sukma.Cinta juga satu perasaan halus yang bermukim di hati setiap insan.jauh meresap ke pelosok jiwa.

Kerana cinta manusia sanggup melakukan apa sahaja tanpa pedulikan dosa dan pahala.Dengan cinta manusia bisa bernafas,menjadi tegar,menjadi kuat tabah dan segalanya.Uniknya apabila dua jiwa dahulu kini mencair menjadi satu.oh!ajaibnya cinta..


*********************************************************************
ceewahhhh..tu die mukadimah entri aku kali nie.huh!tak sangke aku nie ade juga bakat yang terpendam.*smbil mendongak ke langit pegang dagu tnda bangga*ahakz.macam la bagus sangat benda alah aku tulis nie.takde sape bace pun.tapi takpe.aku suka bila aku syok seorang.ahaha.bukan apa time aku tulis macam nie,sedikit tension akan hilang.malah aku rasa macam nak terbang,ada kat alam lain.ok.itu tipu.korang jangan percaya.
nie sebut pasal cinta ni.alahai mak datuk,tak akan penah abis la.cinta zaman sekarang ni tak macam dulu,suci dan murni macam iklan ape tuh?arghh..lupakan!jangan nak mengarut ika.kalau cakap pasal cinta ni memang tak abis.cinta sana sini.cinta kau aku.cinta monyet.cinta apa lagi.sebab tak pernah abis aku malas nak kupas.kalau aku kupas kang jadi lagu lain plak.aku ni kalau bab kupas satu mende bukan elok pun.yela orang tak berbakat macam aku nie*rendah diri tak aku?*ahaha.aku nie tak leh nak kupas.yela takde pengalaman bab2 bercinta nie.tapi yela aku tengok sekeliling aku nie cinta satu pembaziran.tak setuju???takpe ikot kau la belalang nak percaye ke tidak.memang la membazir,cube korang fikir baik baik.dalam dalam sikit.hah!dah percaya kan?tula tadi tak nak caye.kan kome dah bilang.uwawawa..dah2 letih dah nak menaip nie.kalah orang keje ofis.huhu.nak mandi plak nie.kantoi mandi masa gini.



lalalalalalalalalala*sambil menyanyikan lagu ke bilik air*ahaha.

p/s:beruk pun pandai bercinta,majunye zaman sekarang.

You Might Also Like

0 kentut busuk

Popular Posts

Like us on Facebook


Flickr Images